İADE POLİTİKASI

Alışverişinizden herhangi bir nedenle memnun kalmadığınızda, para iadesi veya değiştirme için öncelikli yapmanız gereken, teslim alma tarihinden itibaren 14 gün içinde bize talebinizi yazılı veya müşteri hizmetleri aracılığıyla sözlü olarak iletmenizdir.

İade talebiniz bize ulaştıktan sonra, aşağıda belirtilen iade koşullarına uygunluğu değerlendirilir. Onaylandığı takdirde ürünleriniz anlaşmalı olduğumuz kargo firması aracılığı ile geri alınır. İade edeceğiniz ürün veya ürünlerin geri gönderim bedeli tarafınızca karşılanır.

Ürünlerinizin, bize ulaşmasını takip eden 14 gün içerisinde size ödeme yaptığınız yol ile iade işlemi gerçekleştirilir. Kredi kartınıza iade işleminin yansıması, normal koşullar altında 2-5 iş günü sürmekle beraber bankanızın prosedürlerine bağlı olarak değişebilmektedir.

Genel İade Koşulları
1. İadeler mutlak suretle orijinal kutu veya ambalajı ile birlikte yapılmalıdır.

2. Orijinal kutusu/ambalajı bozulmuş, hasarlı, eksik, tekrar satılabilirlik özelliğini kaybetmiş, başka bir müşteri tarafından satın alınamayacak durumda olan ürünlerin iadesi kabul edilmemektedir.

3. İade etmek istediğiniz ürün ile birlikte orijinal faturadaki iade ile ilgili alanların yer alan iade formu eksiksiz doldurulmuş şekilde ve imzalandıktan sonra tarafımıza gönderilmelidir.

4. İadelerin geri nakliye ücreti tarafınızca karşılanır.

Hasarlı veya Ayıplı Ürünlerin İadesi
Siparişinizi teslim alırken, ürünlerin EKSİKSİZ, SAĞLAM ve FATURASI ile birlikte geldiğini mutlaka kontrol ediniz. Siparişinize ait faturanın kargo yetkilisi tarafından teslim edilmemiş olması halinde mutlaka Bize Ulaşın formunu kullanarak bizimle irtibata geçmelisiniz.

Fiş/Fatura aslı ibraz edilmeksizin değişim ve iade işlemi yapılamamaktadır.

Kargo yetkilisi, sizden ürünleri eksiksiz ve sağlam bir şekilde teslim aldığınıza dair imza alacaktır. Hasarlı ürünler bulunması durumunda, bu ürünleri teslim almayarak kargo yetkilisine tutanak tutturmalısınız. Bu ürünlerin değişimi 14 iş günü içerisinde gerçekleştirilecektir. Bu durumda, sizden ek bir nakliye veya ürün bedeli talep edilmeyecektir.

Teslim esnasında fark edilmeyerek teslim alınan hasarlı veya ayıplı ürünlerin iadesi için Müşteri Hizmetleri bölümümüz, ürünün hasar veya ayıbını gösteren fotoğraf göndermenizi talep edebilir. Yapılan inceleme sonucunda tüketici kaynaklı olmadığı tespit edilmesi durumunda birebir değişim işlemi yapılacaktır. Değişimi yapılacak olan ürün ile birlikte orijinal faturada yer alan iade alanları eksiksiz doldurulmuş şekilde ve imzalandıktan sonra tarafımıza gönderilmelidir.

Eksik veya Yanlış Ürünlerin İadesi

Siparişinizde eksik ürün var ise, diğer ürünlerinizi teslim alarak, eksik ürünler için imza atmadan önce bunu not olarak belirtmelisiniz. Öte yandan, siparişinizde yanlış ürün bulunuyorsa, bu ürünü teslim almamalı ve teslimat irsaliyesinde yazılı olarak belirtmelisiniz.

Siparişiniz ile ilgili iade ve değişim talepleriniz için Müşteri Hizmetlerimiz ile veya Bize Ulaşın formunu kullanarak bizimle irtibata geçebilirsiniz.

WhatsApp ile iletişime geç